انرژی پاک

اولین خرده فروش برق در ایران

مصرف برق صنایع کشور نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۸/۶ درصد افزایش یافت

مصرف برق صنایع کشور

آنچه در این مقاله می خوانید :

گزارش ها نشان می دهد  مصرف برق صنایع کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۸/۶ درصد رشد داشته است .

به گزارش روابط عمومی، مهدی درفشیان مرام مدیر مرکز کنترل بارو انرژی شبکه برق کشور در گفتگو با خبرنگار شبکه خبر از رشد مصرف برق صنایع نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه با استفاده از تجربه های سال گذشته در زمینه محدودیت های برق رسانی صنایع ، زمستان گذشته برنامه ریزی و هماهنگیهای خوبی با وزارت صمت انجام شد تا توانستیم نسبت به سال گذشته برنامه ریزی بهتری داشته باشیم که نتیجه آن را این روزها شاهد هستیم. لذا جا دارد از صنایع کشور به پاس این همکاری بسیار خوب تقدیر کنیم که منجر به تامین برق مطمئن و پایدار برای همه هموطنانمان شد.

درفشیان مرام ادامه داد: امسال به منظور تامین برق مطمئن و پایدار مردم ، برنامه مدیریت مصرف صنایع را از نیمه خرداد ماه آغاز کردیم و با توجه به هماهنگی خوبی که انجام گرفت تا روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل، مصرف صنایع بیش از ۸/۶ درصد رشد داشته است.

لذا با توجه به اینکه در این هفته و هفته آینده روزهای گرمی خواهیم داشت، همچنان نیاز است برنامه های مدیریت مصرف در تمامی بخش ها و نقاط کشور اجرا شود. اگر هموطنان عزیز بتوانند همکاری بیشتری با صنعت برق داشته باشند، دو فایده بزرگ در پی دارد ، اول اینکه صنایع می توانند برق بیشتری داشته و در نتیجه با رشد بیشتر  تولید آنها مواجه رقم خواهیم شد  که اگر این اتفاق بیفتد ما در وزارت نیرو می توانیم برق مطمئن و پایدار همه هموطنان عزیز را تامین کنیم تا در این روزهای گرم، آسایش مردم فراهم شود. دوم اینکه اگر صنایع بتوانند بیش از چیزی که سهمیه برق دارند برق مصرف کنند، به طور قطع به اقتصاد ملی و بهبود وضعیت معیشت مردم کمک خواهد شد.

منبع: شرکت مدیریت شبکه برق ایران

اشتراک گذاری در :

COMMENTS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *