انرژی پاک

اولین خرده فروش برق در ایران

دوره آموزشی روش های تأمین برق مشترکان بالای یک مگاوات

آنچه در این مقاله می خوانید :

دوره آموزشی تأمین برق مشترکان با قدرت قراردادی بالای یک مگاوات با همکاری انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ در محل این انجمن برگزار گردید.

این دوره به صورت برخط و غیرحضوری جهت آشنایی هر چه بیشتر مشترکین برق سیمان و با تدریس آقای مهندس فروتن، مدیر بازار برق شرکت بازرگانی توسعه انرژی پاک پویش پرشین با حضور نزدیک به ۳۰ شرکت سیمان ارائه شد.

ضرورت برگزاری دوره

پیرو ابلاغیه ۱۴۰۲/۱۹۷۰۶/۲۰۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ معاونت برنامه­ ریزی و اقتصادی توانیر، تمامی مشترکین با دیماند برق بالای ۱ مگاوات از ابتدای خردادماه ۱۴۰۲ موظف به تأمین برق خود از طریق انعقاد قرارداد دوجانبه یا بورس انرژی شده اند. در صورتی که مشترکین مذکور برق خود را از این طریق تأمین نکنند، هزینه برق آن‌ها با ضریب ۱.۲ نرخ حداکثر بازار عمده­ فروشی برق محاسبه خواهد شد.

این دوره آموزشی به منظور افزایش آگاهی و آمادگی هر چه بیشتر مشترکین صنعت سیمان جهت آشنایی با روش های تأمین برق برگزار شد.

سرفصل های دوره

  • گواهی ظرفیت و نحوه خرید آن
  • آخرین مصوبات و قوانین در حوزه بازار برق
  • روش های خرید برق و مقایسه آن ها
  • نحوه تأمین برق تجدیدپذیر (سبز)
  • آیتم های قبوض برق مشترکین و نحوه محاسبه آن‌ها
  • الحاقیه نیابت و ضرورت اخذ آن

شرکت انرژی پاک پویش پرشین در راستای استراتژی‌های خود و آگاهی بخشی به مشترکین برق، آمادگی کامل جهت برگزاری دوره های آموزشی در تمامی حوزه های بازار برق را دارد. به منظور آگاهی بیشتر با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.

اشتراک گذاری در :

COMMENTS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *