انرژی پاک

اولین خرده فروش برق در ایران

پایداری شبکه برق سراسری کشور در زمستان ۱۴۰۰

آنچه در این مقاله می خوانید :

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران از پایداری شبکه سراسری برق کشور و تامین یرق مشترکان بدون اعمال خاموشی دربخش خانگی در زمستان سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، سخنگوی صنعت برق در خصوص تامین سوخت نیروگاهها گفت: از اواخر دیماه با سرمای هوا علیرغم مشکلاتی که در تامین سوخت نیروگاهها اعمال شد، موفق شدیم این دوره را با تدابیر ویژه و هماهنگی و انسجام در بخش های مختلف صنعت برق پشت سر بگذاریم. وی همکاری خوب وزارت صمت، شرکت پخش فرآورده های نفت و شرکت ملی گاز با صنعت برق را از نقاط قوت این دوره برشمرد و از مشارکت اثر گذار صنایع در کاهش مصرف قدردانی کرد.

دکتر مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به این که مصرف برق در زمستان امسال مهار شده و رشد مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش یافته است خاطرنشان کرد: این میزان کاهش، نتیجه اقدامات انجام شده از جمله تعدیل روشنایی معابر، تشدید نظارت برمصارف ادارات، توقف فعالیت مراکز استخراج رمز ارز و همچنین مشارکت خوب و اثر گذار صنایع بزرگ و همچنین اجرای روشهای مدیریت مصرف صحیح توسط مشترکان خانگی بوده است. رجبی مشهدی تصریح کرد : مدیریت مصرف سوخت مورد نیاز نیروگاه های حرارتی با استفاده از ظرفیت های شبکه سراسری سبب شده تا در حال حاضر کلیه صنایع در مدار تولید باشند.

اشتراک گذاری در :

COMMENTS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *