انرژی پاک

اولین خرده فروش برق در ایران

الحاقیه قرارداد انشعاب برق چیست

الحاقیه قرارداد انشعاب

آنچه در این مقاله می خوانید :

الحاقیه قرارداد انشعاب برق (الحاقیه نیابت)، الحاقیه ای بر قرارداد انشعاب برق فیمابین خریدار (مشترک با دیماند قراردادی بالای یک مگاوات) و شرکت برق منطقه ای / توزیع نیروی برق است. مطابق با این الحاقیه، در صورتی که مشترکین برق خود را از درگاه قرارداد دوجانبه برق با شرکت خرده فروشی برق تأمین ننماید، شرکت های مالک شبکه (برق منطقه ای / توزیع نیروی برق) موظف هستند برق را به نیابت از مشترک برای ایشان خریداری و ترانزیت نماید.

جهت خرید برق توصیه می گردد الحاقیه قراداد انشعاب برق (که با عنوان الحاقیه نیابت) شناخته می گردد فیمابین مشترکین و شرکت های توزیع نیروی برق / برق منطقه ای منعقد و مبادله گردد. مطابق با تبصره ذیل بند ۲ ابلاغیه رویه تعیین مابه التفاوت و محاسبه صورتحساب مشترکان با قدرت بیش از یک مگاوات شرکت توانیر به شماره ۱۴۰۲/۱۱/۳۱۲۷۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴، مسئولیت عدم مبادله الحاقیه قرارداد انشعاب برق بر عهده مشترکین خواهد بود.

مطابق با مفاد این الحاقیه، مشترک موظف است در مرحله اول برق خود را از طریق انعقاد قرارداد دوجانبه باشرکت های دارای مجوز از وزارت نیرو یا بورس انرژی تأمین نماید. همچنین مشترک موظف به رعایت سقف قدرت قراردادی در خریدهای برق خود بوده و بایستی هزینه ترانزیت را به حساب شرکت مالک شبکه خود واریز نماید.

متقابلاً، شرکت مالک شبکه متعهد می گردد در صورت خرید برق توسط مشترک، با دریافت هزینه ترانزیت برق، برق خریداری شده را به درب کارخانه خریدار تحویل داده و ایشان را از اولویت پاسخگویی بار (مدیریت مصرف) خارج نماید.

در صورتی که مشترک برق را از درگاه های مجاز خریداری ننماید، شرکت مالک شبکه برق را با نرخ ۱.۲ حداکثر نرخ معاملاتی بازار برق به مشترک خواهد فروخت.

شرکت بازرگانی توسعه انرژی پاک پویش پرشین، بعنوان اولین خرده فروش برق در ایران و با دارا بودن پروانه ممتاز خرده فروشی برق به ظرفیت معاملاتی ۲۰۰۰ مگاوات در هر ساعت، قادر است تا برق مشترکین را با ۵۰% صرفه جویی هزینه و منعطف ترین شرایط قراردادی تأمین نماید.

جهت دانلود الحاقیه قرارداد انشعاب برق (الحاقیه نیابت) برر روی لینک زیر کلیک نمایید.

جهت آشنایی با نحوه محاسبه صورتحساب برق، مشاهده حداکثر نرخ های بازار برق، تعرفه های خرید برق، آخرین قوانین و مقررات وزارت نیرو و نحوه خرید برق مشترکین با دیماند قراردادی بالای یک مگاوات بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

اشتراک گذاری در :

COMMENTS

۲ پاسخ

  1. با سلام و وقت بخیر
    آیا این الحاقیه آخرین نسخه الحاقیه قرارداد انشعاب برق است؟
    دانلود و پر کردن همین الحاقیه کافیست یا جهت مطمئن تر شدن از آخرین نسخه بهتر است از شرکت توزیع سوال کنیم؟
    با تشکر از پاسخگویی

    1. با سلام
      بله این نسخه آخرین نسخه منتشر شده توسط شرکت توانیر هست
      پر کردن الحاقیه توسط شرکت توزیع انجام میشه و دقت داشته باشید حتما مهر و امضای دو طرف در الحاقیه نیابت وجود داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *