انرژی پاک

اولین خرده فروش برق در ایران

افزایش ۵ برابری پاداش‌های کاهش مصرف برق در کشور

افزایش 5 برابری پاداش ها

آنچه در این مقاله می خوانید :

سخنگوی صنعت برق و مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: بر اساس بند “ی” تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ درباره آیین‌نامه تعرفه برق، تعرفه‌های جدید برق از ابتدای بهمن ماه اجرا شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مصطفی رجبی مشهدی” با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس این آیین‌نامه تعرفه مشترکانی که در محدوده الگوی مصرف تعیین شده، مصرف داشته باشند (بیش از ۷۵ درصد از مشترکان) تغییری نمی‌کند. تعرفه مشترکانی که به میزان ناچیزی از الگوها بیشتر باشد نیز تغییری نخواهد کرد، اما تعرفه مشترکانی که بیش از یک و نیم یا دو برابر الگوهای تعریف شده مصرف داشته باشند به صورت پلکانی افزایش می‌یابد.

سخنگوی صنعت برق افزود: از مشترکان پر مصرف می‌خواهیم با انجام چند راه کار ساده مانند تنظیم دمای دستگاه‌های گرمایشی یا استفاده از لامپ‌های پربازده و نور مناسب مصرف خود را کاهش دهند.
وی با بیان اینکه موضوع بسته‌های تشویقی کاهش مصرف، یکی از اقداماتی است که وزارت نیرو دنبال می‌کند، عنوان کرد: اگر در ماه‌های گرم سال که تامین برق دشوار است، مشترکی مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال پیش از آن کاهش دهد، از پاداش خوبی برخوردار خواهد شد و این پاداش‌ها نسبت به گذشته ۵ برابر شده‌ است.

اشتراک گذاری در :

COMMENTS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *