انرژی پاک

اولین خرده فروش برق در ایران

افزایش قرارداد دوجانبه برق در شرکت مدیریت شبکه برق

افزایش قرارداد دوجانبه برق

آنچه در این مقاله می خوانید :

قرارداد دوجانبه برق ثبت شده در شرکت مدیریت شبکه برق ایران در آذرماه ۱۴۰۱ به عدد بی سابقه ۴۷۹۱ مگاوات در هر ساعت رسید که ۲۱۰۰ مگاوات آن توسط شرکت های خرده فروش برق انجام شده است

مطابق با گزارشات دریافت شده از وبسایت بازار برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران (ایرما) در خصوص قرارداد دوجانبه برق، در آذرماه ۱۴۰۱ نیروگاه­ها ۲۱,۰۲۰,۱۳۷ مگاوات ساعت در بازار عمده­ فروشی برق معامله نمودند که سهم خارج از بازار آن­ها برابر با ۱۵.۴۳% کل معاملات و برابر با ۳,۸۳۵,۶۴۷ مگاوات ساعت (متوسط ۵۳۲۷ مگاوات در هر ساعت) بوده است. از معاملات خارج از بازار کل نیروگاه­ها، میزان ۳,۴۵۰,۲۰۲ مگاوات ساعت (متوسط ۴۷۹۱ مگاوات در هر ساعت) مربوط به قرارداد دوجانبه و میزان ۳۸۵,۴۴۴ مگاوات ساعت (متوسط ۵۳۵ مگاوات در هر ساعت) در بورس انرژی معامله شده است.

همچنین ۴۷% قرارداد دوجانبه برق فوق، توسط ۲۲ شرکت فعال خرده فروش برق طی ثبت ۲۴۲ معامله دوجانبه انجام شده است که در نوع خود عددی بی سابقه است.

شرکت بازرگانی توسعه انرژی پاک پویش پرشین، بعنوان شرکتی پیشرو و ممتاز در صنعت خرده فروشی برق، آمادگی ثبت انعقاد قرارداد دوجانبه برق با منعطف ترین شرایط پرداخت را با مشترکین در هر نقطه از کشور را دارد. کافیست جهت اطلاع از شرایط ثبت قرارداد دوجانبه برق با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید.

اشتراک گذاری در :

COMMENTS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *