انرژی پاک

اولین خرده فروش برق در ایران

آموزش نحوه ثبت قراردادهای دوجانبه در بازار برق

آموزش نحوه ثبت قراردادهای دوجانبه در بازار برق

آنچه در این مقاله می خوانید :

وبینار آموزشی فاز دوم مکانیزاسیون قراردادهای دوجانبه بازار برق در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ برگزار گردید

در فاز دوم مکانیزاسیون قراردادهای دوجانبه که از ابتدای دی ماه ۱۴۰۰ اجرایی گردید، دفتر قراردادهای بازار برق بستری الکترونیکی تحت وب فراهم نموده تا عرضه کنندگان برق بتوانند درخواستهای قرارداد دوجانبه و درخواست تغییرات احتمالی پروفیل بار دوجانبه را در قالب این سامانه برای مدیریت شبکه ارسال نمایند و روند رسیدگی به درخواست خود را نیز در همین سامانه رصد نمایند. طبیعناً در این صورت نیازی به ارسال نامه کتبی توسط عرضه کنندگان برق برای قرارداد دوجانبه و پیگیری های حضوری و تلفنی بعدی نخواهد بود.

به همین منظور لازم است کلیه عرضه کنندگان برق (اعم از شرکتهای مالک نیروگاه و شرکتهای خرده فروش برق) برای ثبت نام شرکت خود به آدرس زیر:

ثبت نام اولیه /سامانه ثبت قراردادهای بازار برق / میز خدمت الکترونیک www.igmc.ir
مراجعه و نسبت به ثبت نام اولیه شرکت و اخذ نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند. همچنین می بایست برای درخواست ثبت یک قرارداد دوجانبه یا اعلام تغییر در مقدار پروفیل بار دوجانبه نیز از طریق همین سامانه و از آدرس زیر اقدام نمایند.
ثبت درخواست /سامانه ثبت قراردادهای بازار برق / میز خدمت الکترونیک/ www.igmc.ir
پیگیری ثبت، ارتباط با کاربر مدیریت شبکه، اعمال تغییرات احتمالی، ارائه توضیحات یا آپلود مستندات مورد نیاز بصورت گردش کار نیز در همین سامانه طراحی شده است.
لذا از ابتدای دیماه ۱۴۰۰درخواستهای ثبت و یا تغییر قراردادهای دوجانبه صرفاً از طریق سامانه فوق الذکر دریافت و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در همین راستا و به منظور آشنایی عرضه کنندگان برق با فرآیند یادشده، وبینار آموزشی در روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۹/۲۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۱ برگزار گردید که از لینک زیر قابل مشاهده می باشد

لینک مشاهده وبینار

اشتراک گذاری در :

COMMENTS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *